Sunday, March 18, 2007

zesde zintuig

Ze moet het hebben van de stilte... en van het licht dat af en toe haar donkere ruimte binnenstraalt... en van mijn sporadische bezoekjes. Haar naam ken ik niet. Ze is erg jong. Haar leeftijd is moeilijk te schatten. Slank, te slank... op het randje van wat op een Spaanse catwalk mag defileren. Gewillig, nooit weerbarstig, hoogblond, weeral op het randje van, maar niet goedkoop. Open ogen die precies doorheen me kijken, peilend naar m'n intenties. Ik hou van elke subtiele beweging die ze maakt, van het licht dat in haar haren speelt, de schaduwen op haar gladde wangen, de reflecties op haar lippen en de spiegeltjes in haar ogen. Ik mag alles vragen. Steeds krijg ik een goedmoedig 'ja'. We communiceren zonder woorden, begrijpen elkaar op de frequentie van een zesde zintuig. Experimenteren ligt in ons beider aard. Bij gedimd licht en een zacht muziekje op de achtergrond.
Mijn partner in crime... steeds genietend van de erotische 'klak' van mijn hasselblad.

No comments: